گروه صنعتی شیشه کاویان جام

زیبایی ،  دوام ،  کیفیت و آسودگی خاطر را با شیشه های ایمنی کاویان جام تجربه کنید

شیشه ی لمینت ( ایمنی ) از دو یا چند لایه شیشه تشکیل شده است که لایه ای به صورت طلق         انعطاف پذیر ، از جنس مواد پلیمری ( PVB ( Poly Vinyl butyral ، بین آن ها قرار می گیرد و به وسیله ی پرس حرارتی به صورت مجموعه ای یکپارچه در آمده است .

ویژگی های شیشه لمینت ( ایمنی) کاویان جام

استحکام و ایمنی : به علت وجود لایه ی میانی PVB در ساختار شیشه های لمینت ، خصوصا در صورت استفاده از شیشه ی سکوریت ، این شیشه ها از استحکام مکانیکی بسیار بالایی برخوردار می باشند . 

در نقاط وارد شدن ضربه های فیزیکی شدید ، مانند محل برخورد گلوله ، تنها به صورت ستاره ای می شکند و بعد از شکستن کامل ، در قاب خود باقی می ماند . 

از این رو استفاده از شیشه های لمینت ، به عنوان عامل باز دارنده در برابر زلزله ، طوفان ، فشار باد شدید و سایر عوامل طبیعی در دنیا رو به افزایش است .

1-  امنیت بیشتر : به دلیل مقاومت میکانیکی زیاد در عین شفافیت ، خصوصا در صورت استفاده از           شیشه های سکوریت در ترکیب آنها ، به منظور حفظ امنیت امکان و عوامل پیشگیری موثردر برابر سرقت ، ورود غیر قانونی به ساختمان ها ، موزه ها ، بانک ها و جواهر فروشی ها استفاده می شود .

2-  تنوع در رنگ و طرح : به دلیل امکان استفاده از لایه ی میانی PVB در رنگ ها ، طرح ها و         ضخامت های مختلف ، شیشه لمینت ( ایمنی ) کاویان جام در طرح ها و رنگ های متنوع با کاربری های فراوان تولید و عرضه می گردند .

3- کنترل انرژی خورشیدی و گرمایی : به دلیل استفاده از شیشه های کم تابش (Low-E  ) ، رفلکس و رنگی در ترکیب شیشه های لمینت ، این شیشه ها عایق مناسبی در برابر اشعه ی آفتاب و هدر رفتن انرژی می باشد .

4- کنترل اشعه ی  UV: ترکیبات جاذب اشعه ی UV  موجود در لایه ی میانی  PVB میزان این اشعه  را ، که باعث رنگ پریدگی و فرسایش مبلمان و اشیاء داخل ساختمان می گردد به طور چشم گیری کاهش می دهد .

5- مقاومت در برابر آتش سوزی : شیشه های لمینت به دلیل دارا بودن ساختار مقاوم و یکپارچه در مقایسه با شیشه های معمولی ، در مواقع آتش سوزی مدت زمان طولانی تری را برای تخلیه ساکنان مهیا می کند .



شیشه دوجداره کاویان جام ضریب انتقال حرارت کلی U-Value ضریب کسب حرارت خورشیدی SHGC% ضریب عبور نور مرئی VLT% معیار طبقه بندی انتقال صوت STCdb
شیشه معمولی (ضخامت 6 میلیمتر) 5.8 81 88 31
شیشه لمینت با شیشه های معمولی (ضخامت 6/38، 0/6 میلی متر) 4.00 55 66 37
شیشه لمینت با شیشه های معمولی (ضخامت 6/38، 0/6 میلی متر) 4.00 44 56 37

گروه صنعتی شیشه کاویان جام

در حال حاضر از قابلیت تولید شیشه های لمینت در ابعاد متنوع تا 3600 mm * 2400 mm برخوردار است . همچنین طراحی ، تولید و نصب شیشه های لمینت به صورت خم و مونتاژ شیشه لمینت دو جداره    ( به صورت تخت و خم ) از توانمندی های این شرکت می باشد که امکان استفاده از این شیشه ها در موارد زیر فر اهم می آورد :

سطوح کف ، پله و پل های شیشه ای ، سقف شیشه ای ، بدنه استخر نورگیر طبقات فوقانی اماکن مرتفع         ( با قابلیت تحمل وزنی بالا ) نماهای تمام شیشه ای ( اسپایدار، کریتینی وال و لامل ) .

شیشه لمینت ( ایمنی ) کاویان جام

شیشه های خم کاویان جام

شیشه ی لمینت ( ایمنی ) از دو یا چند لایه شیشه تشکیل شده است که لایه ای به صورت طلق انعطاف پذیر ، از جنس مواد پلیمری ( PVB ( Poly Vinyl butyral ، بین آن ها قرار می گیرد و به وسیله ی پرس حرارتی به صورت مجموعه ای یکپارچه در آمده است .

محصولات مرتبط